O mnie

Moje zdjęcie
Imię: Marcin. Znak zodiaku: Lew. Człowiek o stu twarzach, miłośnik zwierząt i dobrego jedzenia. Typ: Samotnik mający swój świat, dusza artystyczna. Chłopak o wielkim sercu i jeszcze większym EGO. Zachwycam się drobnymi rzeczami, nie toleruję kłamstwa i fałszywości. Pasjonat i kolekcjoner.

czwartek, 25 sierpnia 2016

MIŁY DZIEŃ :)

Dzisiaj mam wyjątkowo dobry dzień. Już z samego rana zawitał do mnie kurier i przyniósł moją, wymarzona lalkę, którą planowałem kupić już od dobrych 4 lat. Niestety jej cena to średnio 300-400 zł z wysyłką, więc ciągle się wstrzymywałem z jej zakupem. No ale w końcu ją mam. Upragniona, wyśniona, piękna Barbie Rockers Repro My Favorite. Innym może nie podobać się ta stylistyka i ogólny wygląd lalki, ale dla mnie ma ona wyjątkowe znaczenie, bardzo sentymentalne. 

To właśnie w tejże lalce, kilka dekad temu, zakochałem się po raz pierwszy. Tę oto lalkę dostała moja siostra od rodziców, gdy mieszkali w Niemczech. Od niej wszystko się zaczęło. Oczywiście wtedy to była "oryginalna" lalka, nie reprodukcja, jednak mając dzisiaj do wyboru "oryginał sprzed lat" i dzisiejszą repro, wolę właśnie tę, bo jest znacznie ładniejsza, staranniej wykonana, ma lepsze włosy, lepiej wykonany makijaż, no po prostu jest ładniejsza i już :) Ja jestem zachwycony i mega szczęśliwy :)


Pozdrawiam serdecznie. Peace, Love and Orzeszki :)

10 komentarzy:

  1. to tak jak ja z Sindy od Tonnera -
    owszem, oryginału nikt wszak nie
    kwestionuje - ale repro zauroczyło
    mnie na maksa - mam lalkowy CEL!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Barbie and the Rockers. Posiadam wersję z 1985 roku. Świetna reprodukcja, ale cena...astronomiczna :). Gratuluję kolejnej wspaniałej zdobyczy w kolekcji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są takie lalki, których widok przyprawia o intensywniejsze podrygi naszego serca. Rozumiem Cię doskonale... Też mam taka lalkę, przymierzam się do niej... i nie potrafię o niej zapomnieć. :-) Gratuluję zatem wymarzonej panny w kolekcji. :-) Cieszę się, że udało Ci się spełnić swoje marzenie :-) Pozdrawiam ciepło :-) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. a z tym się zgadzam! repro Rockers są bardzo udane- śliczne !i fajknie, że stara miłośc nie rdzewieje! tylko w pudle siedzi... jakkolwiek by to nie brzmiało =)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję spełnionego marzenia :) jest urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję !!! Nawet nie wiedziałam, że zrobiono repro Rockers .. .:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam się do gratulacji! Wiem, co znaczy spełnić swoje marzenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się one bardzo podobają:) Stylizacja, dodatki są fantastyczne:)
    Gratuluje spełnionego marzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentuje, uwielbiam te lalkowe stylizacje z lat '80, tyle się tam dzieje!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach śliczna! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń