O mnie

Moje zdjęcie
Imię: Marcin. Znak zodiaku: Lew. Człowiek o stu twarzach, miłośnik zwierząt i dobrego jedzenia. Typ: Samotnik mający swój świat, dusza artystyczna. Chłopak o wielkim sercu i jeszcze większym EGO. Zachwycam się drobnymi rzeczami, nie toleruję kłamstwa i fałszywości. Pasjonat i kolekcjoner.

piątek, 7 października 2016

KOLEJNA 6... :)

Dzisiaj prezentuję kolejnych sześć dziewcząt, które trafiły do mnie w ostatnim czasie. Dwie jak widać mają zmienione ciałka. Jedna dlatego, że nie mogę się przekonać do ciałka "filigranowej". Dla mnie to liliput z wielką głową i koniec, macałem, przyglądałem się, no i nie, po prostu nie, nie mój typ i już. Dlatego niemalże z miejsca główka wskoczyła na normalne ciałko, a do tego ruchome, więc lalce ta zmiana wyszła jedynie na plus (prócz małego kłopotu z obuwiem). 

Natomiast druga jest efektem czyjejś chęci uruchomienia lalek, ponieważ odrzucona główka "mtm", trafiła do mnie na ciałku "fash". Tu akurat mi to absolutnie nie przeszkadza (ba! - nawet wolę ją w takim wydaniu), bo nowy mold "Neysa", jest w tej chwili moim ulubionym, więc laleczek z tą twarzą mogę mieć dużooo... 

Do nowego grona należy również jedna Azjatka (jedyna wysoka, która mnie zauroczyła), jedna Barbioszka (fajna ze względu na słomkowy kolor włosów), jedna Raquelle ze starszego wydania (jedyna w moim zbiorze z tym pokręconym ciałkiem, którego również nie lubię, ale jako całość mi się podoba, więc przymykam oko), no i trzecia z nową buźką Neysy tylko w jaśniejszych włosach. Kolejna szóstka prezentuje się tak...



Pozdrawiam serdecznie Peace, Love and Orzeszki :)

5 komentarzy:

  1. ooo - no widzisz - to już w końcu wiem,
    jak nazywa się twarz, która mnie całkowicie
    zawojowała od pewnego czasu - Neysa :)))

    póki co - mam dwie przedstawicielki tejże -
    ale nie wykluczam zaproszenia w przyszłym
    roku kolejnej parki - czyli tej z grzyweczką,
    która Ci w błyskawicznym tempie urosła - oraz
    czarnowłosej w kapeluszu i zestawie ubrań :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję zakupić "filigrankę" blondi... Śliczne panny :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. podzielam Twoje zdanie na temat ciałka petite. brrr...

    OdpowiedzUsuń